Tuesday, January 3, 2012

Sorry


Assalamualaikum semua.. :')

Entry kali ni datang dari hati kecil yang paling dalam.. *phuiii*


Dee serious oke.. jom ambil balik mood tadi..Dee ade problem sikit dengan Si Dia tadi.. sebelum tu Dee oke jaa bergurau mesra dengan Si Dia sambil layan Timeline.. tetibe dee ternampak gambar ex dee dengan gf baru  dia..seriously dee tak kesah langsung pasal gambar tu..dee cuma terlepas cakap "uish, awek baru.. dasar player.." then, Si Dia tanye "sape?" takkan lah dee  nak tipu dia sebab dee dah promise tak nak ada rahsia antara kita.. dee pon bagitau lah sape.. Start dekat situ, dah jadi haru.. :(

Dee tak sengaja pon nak sebut pasal ex dee tu.. lagipun dee langsung takde ape-ape perasaan pon..dee ingat lagi mase Si Dia cerita pasal ex dia..dee boleh diam je.. sakit hati ni dee seorang je yang tahu..tak lame lepas tu secara tie-tibe airmate dee jatuh..dee pon tak tahu sebab ape.. maybe sebab dee tak rela nak dengar kot..


Awak..
Saya minta maaf atas segala kesalahan saya..
Tak terniat pun saya nak sakitkan awak..

Awak..
Tahu tak.. awak pernah sakitkan hati saya..
Tapi saya tak ambil hati pun..

Awak..
Saya nak awak tahu yang saya sayang awak sangat..
Tak ada siapa yang layak gantikan tempat awak..
Terima kasih atas segalanya..

No comments:

Post a Comment